L’impacte massiu de la producció audiovisual

Mar Ximenis
Productora Audiovisual
hello@talentid.es

Contactar amb la Mar



No hi ha formes de descriure adequadament la revolució contínua en el sector audiovisual. Des de plataformes de radiodifusió obertes com YouTube, fins a dispositius mòbils de pantalla HD, hem recorregut un llarg camí des dels primers televisors i vídeo gravadores.

Massa sovint, les empreses no han mesurat l’impacte que aquests canvis han tingut en els seus clients i audiències, i han ignorat els beneficis que podrien obtenir d’aquestes noves formes de comunicació audiovisual. Cada vegada més, els clients volen accedir al contingut detallat, rellevant i fàcil de comprendre en qualsevol lloc i en qualsevol moment. Creiem fermament que una producció audiovisual de qualitat pot construir una relació especial que qualsevol marca somiaria amb els seus clients.

Un format específic per a cada plataforma de difusió

Enfocats en una relació a llarg termini, i conscients que havíem d’avançar lentament, constantment avaluem el nostre contingut a través d’eines dedicades per a monitoritzar la resposta del públic. Aquest treball continu, ens permet millorar la retenció de l’audiència de forma significativa en cada vídeo individual, mantenint el recompte de visites desitjat en cada nou vídeo. Al segmentar el contingut per temas i interessos, creem una dinàmica multicanal centrada en expectatives molt específiques dels nostres espectadors.

Construir una estrategia relevante mediante un seguimiento constante y una retroalimentación

Igual que amb tota comunicació mediàtica eficient, els continguts audiovisuals han d’encaixar en una estratègia creativa i ben concebuda; definir la forma i el suport que el vídeo necessitaria per assolir millor els seus objectius, si generen reputació, lleialtat, compromís amb el client o milloren les vendes. D’acord amb els hàbits d’audiència, sempre dividim la producció de continguts audiovisuals en blocs temàtics que s’ajusten millor als hàbits de consum dels públics (presentació, vídeo de marca, promoció, informació / actualització de notícies, etc.).

Tota la demografia té les seves opcions de plataformes per a cada ús, i primer hem d’entendre aquests factors per tractar les seves necessitats de la manera més lògica i sense esforç.

Prenguem un exemple ...

HTC presenta la seva nova línia de mòbils! Al 2014, a Barcelona, HTC va decidir llançar per a tot el món una nova categoria de mòbils basats en la música per entrar en un mercat dominat per Apple i Samsung.

Per proporcionar una sensació d’interconnexió global, la marca va optar per fer servir les vistes de les ciutats més importants per portar una sensació de “món petit”.

Talentid va ser seleccionada per explorar les ubicacions i filmar les escenes que van aparèixer al gran anunci del CEO al MWC14 de Barcelona.

Impacte concret i mesurable

Creiem fermament que, per molt temps, l’audiovisual ha estat considerat una cosa poc fiable; que, d’alguna manera, el seu impacte no podia ser mesurat. Per tant, va quedar exclòs de la resta de l’estratègia de comunicació. Des de la nostra experiència, amb l’estratègia correcta, els vídeos, els motion graphics i els audiovisuals animats poden donar molta credibilitat i també permeten a les empreses cridar l’atenció del seu públic sobre plataformes i dispositius que tots fan servir diàriament. Quan es combina amb els mitjans socials i la difusió per Internet, el contingut audiovisual resulta ser el format més eficient amb el qual hem treballat.

Així que no esperis més; Pregunta al nostre especialista com la teva empresa podria beneficiar-se de la comunicació a través d’una estratègia de producció audiovisual.

Cas d'èxit

La marca d’esports de raqueta per Decathlon, Artengo ens va confiar diversos anuncis de televisió i web, així com el seu motion i descripció visual per vídeos de productes en línia.

Filmats a Barcelona, els anuncis web i TV van ser creats, filmats i produïts en associació amb TBO films, mostrant els productes més venuts de la marca, en contextos inusuals. El nostre enfocament va ser la creativitat, respectant la tradició de la marca de donar-li el major protagonisme al producte.

Per al vídeo dels mitjons, barregem els símbols de la marca amb un dels seus productes més venuts, per lliurar un anunci colorit, feliç i fresc que combina l’esperit de la ciutat amb una mostra clara de l’àmplia gamma de productes que Artengo té per oferir als seus clients.

artengo_destac
Captura de pantalla 2017-08-21 a las 11.54.50
Captura de pantalla 2017-08-21 a las 12.04.13

Talent·id t'ofereix ...

Solucions úniques

i adaptades perquè el teu negoci destaqui per sobre dels teus competidors, amb eines i mètodes estratègics perquè puguis assolir els teus objectius.

Preus ajustats

perquè el teu pressupost en comunicació estigui d'acord a les teves necessitats i s'ajusti a la mida i facturació del teu negoci en cada moment.

Especialistes

cadascun dels nostres professionals és especialista en eines i mètodes del seu àmbit de treball, sempre connectat als canvis i novetats.

Servei mundial

el nostre treball ens permet treballar amb empreses de totes les parts del món. El nostre equip parla fins a 4 idiomes i tenim col·laboradors al voltant del món.

Segueixes dubtant? Consulta els projectes relacionats